2010. október 25., hétfő

Alma bemondta az unalmast

Na, ez is véget ért (?). Ma több éves - többszöri "most aztán befejeztem" típusú rövidebb szakításokkal tarkított - kapcsolat ért véget. Mármint elméletileg. A gyakorlatot majd meglátjuk, pár hónap múlva.:P
Nagyon sajnálom a barátnőm, mert tudom mennyire szereti az ő szíve választottját, de azt is megértem, hogy így döntött és lezárta. Lezárta?

Miért van az, hogyha egy férfi pontosan tudja mit kellene tennie, mire vágyik a nő és még szereti is a nőt (nagyon), mégsem teszi azt meg? Miért??? Na, igen, valószínűleg a legegyszerűbb megoldás a legvalószínűbb: egyszerűen nem akarja megtenni és nem is fogja megtenni. Ahogy pár éve nem tette meg, ahogy pár hónapja nem tette meg, ahogy most sem teszi meg, úgy holnap sem fogja megtenni.
Aki akar valamit, az lép. Aki némán hallgat és nem csinál semmit, az nem is akar semmit.

16 megjegyzés:

Ab írta...

Ab jelentkezik vigasztalni. :)

Nia írta...

Mert te egy kincs vagy. :)
Én is felajánlottam, hogy szóljon, ha bármiben tudok segíteni... de azt hiszem most rám sem kíváncsi.

Ab írta...

De rám biztosan. :)

nia írta...

Na, ezért nem mutatlak be neki, mert akkor csak vele foglalkoznál és ide még kevesebbet jönnél :P :))

/csúnya, önző nia

Ab írta...

Hát akkor nem is jövök többet. :)

nia írta...

Azt nem lehet. Te már évek óta itt vagy, nem lehet, hogy ne gyere többet. ;)

Ab írta...

Látod pont ezért kéne bemutatnod, ellismerni a megízhatóságomat, sokéves jelenlétem, stb. :)

nia írta...

Sok éves türelmes jelenlét... szakmai múlt. :))))
Ez naaagyon jó. :)

Azóta nem beszéltem vele. Írnom kellene neki...

Ab írta...

Na látod, hogy én vagyok a legalkalmasabb a feladatra. :) Megigérem, hogy nem mondom el, hogy van blog. :)

nia írta...

Ajaj, a blog! Tényleeeg! Arról nem is tud. :-S

Csak nem tudnálak sehogy bemutatni...

Ab írta...

Egy 007-esnek ez gond? :)

Nia írta...

Egy 007-esnek nem gond, de mi Kery-vel 008-asok vagyunk. :DDDDDD

Ab írta...

A 008-as az a 007-es fejlettebb változata, aki előtt nincs lehetetlen. :)

Nia írta...

:DDD Nem hiszed el, de most hangosan nevetek. Erre nem is gondoltam!! :DDD

Pedig a helyzet tényleg az, hogy még én sem beszéltem vele azóta... az hiszem, neki most pont senkire sincs szüksége.

Ab írta...

Az jó, mert a nevetés az jót tesz a testnek. :)

Nia írta...

Főleg ma, ugyanis olyan nyomott kedvem van.