2011. január 28., péntek

Meggyógyult a gépem

Minden tönkre megy egyszer. Ebben semmi újdonság sincs.
Az én drága notebookom - ami már lassan 6 éves lesz - még soha nem volt szervízben javításon. Jó, az igaz, hogy tavaly a softwer része miatt ki kellett adnom a kezemből, de azon kívül ehhez a drága, édes, szívemhez nőtt darabhoz még senki nem nyúlt.

Csakhogy már régóta betegskedett. Idestova legalább 3/4 éve zúg. A hűtőventillátora szenvedett, szenvedett, majd mostanság már elég volt egy icipicit megmozdítanom a gépet és iszonyúan rákezdett hangoskodni.
Ilyenkor oldalra kellett döntenem, majd nagyon lassan - nagyon, de nagyon, de naaaaagyon lassan - visszadöntenem és nagyon lassan letennem. Csakhogy mostanság már ez a módszer sem hatott minden esetben.
Jött az újabb megoldás: kikapcsolni és újra bekapcsolni. De naponta 20-szor? Beláttam, hogy ez már nem állapot. Kinéztem a neten egy szervízt, a Blahánál és felhívtam őket. Szegény, drága gépemet azonnal "lerégizték", de szerencsére volt alkatrészük hozzá, így tegnap elvittem hozzájuk.
Egy hűtőventillátor-csere általában fél óra, de nem az én gépemnél. A srác alig bírta szétszedni, segítséget kellett kérnie. Betonbiztosan volt összerakva. Mondta is, hogy látszik, hogy még soha nem volt szervízben. :D

Persze, hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, kiderült, hogy a ventillátor teljesen a gépen belül van, így darabokra kell szedni. Na, igen, az én drága gépem nem adta ám meg magát olyan könnyen! :) De a srác közölte, hogy ő még aznap meg akar tőle szabadulni és láss csodát, 3 óra múlva már hívott, hogy a elkészült, mehetek érte.
Amikor átvettem megkérdezték, hogy ki akarom-e próbálni. Mondtam, hogy minek? Ha rossz, akkor úgyis visszahozom. Ezen jót mosolyogtunk mindannyian. :)

Jelentem, nem kell visszavinnem!
El se tudom mondani, mennyire jó, hogy már nem zúg. Nem zúúúúúg. Sőt! Neeeem zúúúúúúúg. Apró öröm, de nekem mégis nagyon sokat jelent.

Nincsenek megjegyzések: