2010. március 5., péntek

5 év után megint minden az elejéről

Fura mennyi bejegyzés, mennyi idő... és már megint sehol semmi. Így múlik el minden, igaz? Volt nincs.
Amikor anno megadtam a mottómat "Soha nem voltam és nem leszek", akkor nem gondoltam ennyire komolyan. :)

Bár ha belegondolok, elmondhatom, hogy két nem létezés között azért mégis csak megtalálható vagyok. Ez benne a szép.

Több éves adathalmaz (nia.cityblog.hu) veszett el pár napja. A virtuális tér áldozata lett, vagy így vagy úgy. Ja, hogy ez mégis csak az én blogom volt, életem lapjaival és sok-sok kommenttel, ami valahol mégis csak fontos volt nekem?

Igen, ez így van, de ettől még nem változik meg semmi. Mármint konkrétan a Nagy Semmi nem változik meg és nem kapom vissza az elveszett oldalakat.

Így hát nincs mese, újra nyilvánossá tettem ezt a rejtett kis szegletét a netnek és újra... nem is ... csak úgy folytatom. Itt. Kezdés nélkül.

Csapjunk hát a tejszínhabos desszertbe. :)

15 megjegyzés:

bloodflower írta...

Hajrá! Én drukkolok!
cityblog után én is blogger lettem. Hátha neked is meghozza a szerencséd!

Nia írta...

Köszi!! :)

Ha ez a blog is meghal, akkor az már tényleg fura lesz.

Venatoris™ írta...

Idetaláltam... Csak szóltam. :)

Nia írta...

Örülök. :) De ugye nem csak egyszer? :))))

Margherita írta...

hajra!! szep es telt lessz ez a blog!! lehet hogy ujj dolgokat ujj eletet vagy valami mast jelent!! talan azt hogy hagyd a multat es nez eloreeee!!

Nia írta...

Igen, lehet, hiszen idén már tényleg minden meg fog változni az életemben... majd igyekszem rendbe hozni ez a helyet. :)

Remélem te is fogsz hamarosan írni a blogodba, vagy főzöl valami jót. ;)

Margherita írta...

igen! a jogsisok idot ell vesz nagyon plusz meg a munka az ithoni dolog es a masik csaladnak haztartasa is!!

Nia írta...

Megértelek! Néha úgy érzem, hogy elfolyik a nap. Ránézek, az órára és csak azt látom, hogy már megint este van.

írta...

Szia! :)

Nia írta...

Szia Bö! :)

Bobita írta...

Nem ertem, mi tortent a citybloggal.En is nagyon megsirattam a blogom.Valami bolcs sugallat azt jelezte, hogy a babas bejegyzeseket mentsem le, ez volt a megszunes elott ket hettel...szoval szerencsere a Kismanos reszek megmenekedtek, de nagyon rossz erzes.Te pedig tenyleg "matuzsalemnek" szamitottal ott.Sajnalom, hogy igy alakult, de en meg remenykedem, hatha helyre allitjak.akkor visszamennel?

Mmmm írta...

Közölt egyáltalán valamit a szolgáltató a cityblog megszűnése kapcsán, vagy csak lekapcsolták a szervert, mert kellett más célra? (Hozzám nem jutott el semmilyen tájékoztatás.)

Nia írta...

Bóbita: ha lehetne visszamennék. Szerettem a cityblog-ot, de ez már reménytelen. Minden elveszett.

Zita: sem előtte, sem utána semmit sem közölt a cityblog.hu üzemeltetője. Egyszerűen csak vége lett a cityblog-nak és vele együtt minden blognak, bejegyzésnek. Egyik napról a másik eltűnt.

Utána lehetne járni a srácnak, aki üzemeltette, de mi értelme lenne? Ami elveszett (emberek életének pillanatai, emlékei, stb.), azt már nem lehet visszacsinálni. Teljesen mindegy, hogy ki mit gondol erről a dologról. A srácot valószínűleg nem érdekelte a cityblog.hu sorsa annyira, hogy(legalább pár nappal)előre jelezze megszűnik és mindenki mentse le, amire szüksége van.
Viselkedése semmiképpen sem etikus, de nem hiszem, hogy emiatt akár egyetlen pillanig is álmatlanul forgolódott volna éjszaka az ágyában.

Névtelen írta...

ha, I am going to try out my thought, your post get me some good ideas, it's truly amazing, thanks.

- Joe

Nia írta...

not at all :))