2010. március 11., csütörtök

Reggeli morfondírozás

Péntek óta nem írtam egyetlen sort se a dolgozatomba, miközben már csak 2 hetem van, hogy elkészüljek a módosításokkal. Ennek egyik oka az, hogy nincs anyagom. Igazán elkeserítő a helyzet és most már kezd irritálni, hogyha azt hallom, hogy "úgyis megoldod valahogy"!
Persze, hogy megoldom, persze... peeeeersze... de amíg ez nem következik be, addig bizony igencsak frusztrált leszek.

Most még a hónak sem tudok örülni. Nézem az újra csodás fehér háztetőket és a tél eme újabb megjelenése megint csak arra emlékeztet, hogy még nincs vége... még nem készültem el.

3 megjegyzés:

chanson írta...

:-)

chanson írta...

Frusztrált-ból kimaradt egy r betű, csak most tűnt fel nekem is, de ettől ne légy frusztrált..:-)

Nia írta...

Köszi, kijavítottam. :)