2011. április 14., csütörtök

A dínó még mindig rossz

Hol is tartottam? Már nem is tudom, a napok repülnek a dínó pedig még mindig rossz.
Volt ugyebár az 1. számú szerelő, akit ajánlott a szaküzlet. Legutóbb 6 napja beszéltem vele, amikor azt mondta, hogy mindenképpen hívni fog és jön.
Ez már a 3. ígérete volt és nem hiszem, hogy van értelme újra felhívnom és megint megkérnem, hogy legyen már olyan jó és jöjjön már el megjavítani a gépet. Be kell látnom, hogy ez a szerelő vagy kétoldali munkaundorban szenved, vagy annyira sok a munkája, hogy egy egyszerű mezei (otthoni) ellipszis trénert már meg se hajlandó javítani. Bármelyik is igaz, őszintén sajnálom a feleségét/barátnőjét. El se merem képzelni, hogy a magánéletében milyen ígéretei lehetnek. Brrr... na, az ilyen típusú pasiba tilos beleszeretni és soha, de soha nem szabad hozzá feleségül menni. :))

Így hát eljutottam oda, hogy kerestem egy újabb szervizt. Kiválasztottam egy honlap alapján szimpatikusnak tűnőt és már hívtam is. Kellemesen elcsevegtem a vonal másik felén lévő férfival, aki végül azt mondta, hogy ők bizony 1-2 napon belül kijönnek, de mindenképpen írjak e-mailt. Mit volt mit tenni? Levélben is leírtam a gondom, megadtam minden elérhetőségem és vártam. Igaz, hogy csak 1 napot. Sajnos nagyon türelmetlen lettem és már nem akarok hetekig várni egy újabb szerelőre. Így, mivel csak nem csörrent meg a telefonom, sem e-mail-es válasz nem jött, újra nekivágtam az internet világának.

Megint kiválasztottam egy szimpatikusnak tűnő szervizt és újra telefonáltam. A vonal másik felén szintén egy szimpatikusnak tűnő férfi volt és én újra megadtam az összes elérhetőségemet. (Lassan minden szerelő ismerni fog, csak én nem őket. :P) Állítólag ő élőben is látható lesz, méghozzá holnap este. Megígérte ugyanis, hogy kijön és megnézi az áldozatot és el is fogja szállítani. (??) Hiába mondtam, hogy csak a vázban nyikorog valami, semmilyen mozgó résznek nincs baja. Fő az előrelátás! Majd nagy autóval jön és elviszi. Kész.

Nem igazán tudom, hogy most mit gondoljak és egyáltalán örüljek vagy sírjak?? Mindenesetre a helyzet változatlan. A dínó rossz, én pedig várok.

Nincsenek megjegyzések: