2011. április 16., szombat

Ízorgia... az íz ok, bár az orgia kicsit sok lett :D

Életben azért jobban néz ki, de hát a telefonom
nem éppen egy csúcsfényképezőgép
Alkottam valami különlegeset. Finom lett, csak valahogy ... valahogy nem az én világom.
Fene tudja, remélem holnap jobb lesz róla a véleményem, addig ellesz a hűtőben.
Egyenlőre még szoknom kell, pedig aztán tényleg minden finom dolgot beletettem: csirkehúst, mandulát, fügét, padlizsánt és egy rakat fűszert. A csirként imádom, a mandulát a legeslegjobban imádom, a padlizsánt is, a fügét is kedvelem, csak a rakat fűszer, az fog ki rajtam.
A rakat fűszer valahogy nem az én világom. Főleg nem a kurkuma. Nem tetszik, nem szeretem.
Pedig olyan jól hangzott, hogy 'csirkés tazsin'. Azt hiszem legközelebb a saját fejem után megyek és máshogyan fogom ízesíteni.
Addig is adok neki még egy esélyt. Holnap főzök ki rizst és újra nekifutok, hátha jobban el fogom tudni fogadni, de legalábbis nagyobb kedvvel fogom megenni. :)

Nincsenek megjegyzések: