2011. április 8., péntek

Férfi logika és persze a dínó még mindig rossz

Végre hozzájutottam némi ennivalóhoz. Vettem pár kiflit és készítettem sajtos szendvicset. Ideje volt, mert már nagyon éhes voltam. Hogy a sajtos szendvicsnek semmi köze a diétához? Ez így van és ahogy szomorúan szemlélem a dínómat egy jó darabig nem is lesz. Mármint nekem nem lesz közöm a diétához.

Tudom, mehetnék a szigetre és hasonló frenetikus ötletek, csakhogy erősen fúj a szél és hétágra süt a nap, én pedig egyiket sem kedvelem edzés közben.
Így hát marad a várakozás a szerelőre. Hát, persze, hogy szerelőre. Naná, hogy tegnap sem jött. :(

Komolyan elgondolkodtam azon, hogy én bizony nem értem a férfi logikát, egészen pontosan a szerelői férfi logikát. Számomra ez egyenesen megfejthetetlen.
És még a női logikára mondják azt, hogy bonyolult és érthetetlen! Á, dehogy!
Itt van ugyebár a dínószerelő. Másfél hete beszéltem vele, pontosan tisztáztuk, hogy hol lakok, kérésére sms-ben azonnal el is küdtem az adataimat, hogy írásban is meglegyen neki és még abba is belementem, hogy elég előző nap szólnia telefonon és én itthon fogom várni, csak jöjjön. De ő úgy eltűnt, mint a tavalyi hó.
Aztán tegnapelőtt megkérdezte, hogy tegnap otthon leszek-e? Mondtam, hogy igen. Megkérdezte, hogy egész nap otthon leszek? Mondtam, hogy igen. Jó, akkor mindenképpen jön és előtte még hív is. Majd kérte, hogy újra küldjem el az adataimat sms-ben.

Aztán megint nem jött.
Én pedig nem értem.
Mi a fenének kérdezi meg valaki, hogy otthon vagyok-e egész nap és ígéri meg, hogy jön, ha egyáltalán nem jön? De jobbat mondok. Valószínűleg ő már a beszélgetésünkkor pontosan tudta, hogy másnap milyen munkái lesznek, vagyis, hogy kb. merre fog a városban lenni. Tudta, hogy ő hol lakik és én hol lakom. Ebből női logikával arra következtetek, hogyha tényleg el akart jönni hozzám, akkor kb azt is tudta, hogy az mikor lesz. Reggel? Vagy a déli ebédje helyett? Netán az utolsó mukája után? Hiszen csak megtervezte már este 6-kor a másnapi munkamenetét, nem?
De akkor meg mi a lilapöttyöstengerimedúzáért kellett nekem egész álló nap itthon lennem? Főleg a nagy semmiért?!

Belátom, a férfi logika sokkal bonyolultabb és logikátlanabb - női aggyal szemlélve -, mint azt valaha is gondoltam.

4 megjegyzés:

Nyanyus írta...

Tessék szólni a húsvéti nyusznyusznak hogy hozzon egy új és jobb Dinót meg egy jó pasit :D

Ennyi csak kijár már neked is :D

Nia írta...

Jó ötlet, de félek, hogy a nyuszi majd azt mondja, hogy nem kapsz. :D

A készlet sajnos nagyon, nagyon hiányos...

Ab írta...

Nem mintha rám tartozna, hogy megvédjem az ipsét, de azért neki is közbejöhet valami. Pl én számtalanszor eltervezem előző este, meg aznap reggel, hogy mit fogok aznap csinálni mhelyen, aztán meg egyiket se tudom megcsinálni, mert közbejönnek dolgok...

Készlet:
Van az a mondás, hogy minden sikeres pasi mögött áll egy nő. Ezt ha tovább logikázzuk, akkor a sikertelen pasik mögött nem áll egy nő. Tehát fogsz egy bármilyen facér pasit, mögé állsz és lesz nagy csoda és bele fog férni a készletbe. Szerintem kikezdhetetlen érvelés. :)

Nia írta...

Igazad van, ilyen előfordul. Csakhogy én az adott esetben ügyfél vagyok. Aki miatta egész nap itthon ül, mert ő aznap ér rá és jön szerelni... erre még csak fel sem hív, hogy bocsi, de mégsem megyek.
Ha neked nem jön össze valami ilyen esetben -téged ismerve- te tuti szóltál volna.

Készlet:
Ez nagyon tetszik. Tényleg kikezdhetetlen. :D Bár ebben az esetben még csak a pasi lesz sikeres, nem a kapcsolat.:DDDD