2011. február 7., hétfő

Lenne mit csinálnom

Végre vettem szilikont, mivel a lakásban meg kellene csinálnom pár dolgot. Mindig gond, hogy melyiket vegyem, mert többféle van. Nagyon sokféle.
Ahogy álltam a polc előtt és próbáltam kitalálni legalább egy támpontot, hogy mi alapján válasszak, az egyik tubuson ezt olvastam "ecetsav mentes" és a felhasználhatósági körében ott volt a réz is.
Nekem pedig pont rézhez kell a szilikon.
Illetve rézhez és fához, de fához bármelyik jó.
Annyira megörültem neki és azonnal mentem is a pénztárhoz.

Most már csak azt nem tudom, hogyha kb. ugyanazokhoz jó az ecetsavas szilikon, mint az ecetsav nélküli, akkor miért vettem korábban ecetsavasat? Mert máskor tuti azt vettem.
Az ecetsavas alkalmazási lehetőségei között pedig nincs rajta a réz, vagyis akárhogy is nézem, az biztosan ártalmasabb, mint az ecetsav nélküli. (Jó, tudom, hogy erre nem olyan nehéz rájönni, de ezen még soha nem gondolkodtam.)

Persze amíg nem próbálom ki, addig nem igazán tudom összehasonlítani őket, de nagyot nem csalódhatok. :) Ha pedig kész lesz, amit tervezek, akkor be fogok szerezni egy szép, tavaszi ajtódíszt. Ilyen pont megfelelne, mint amilyen a képen van. :)

Nincsenek megjegyzések: