2011. február 22., kedd

Születésnapom van :)

Mert hogy nekem ma van a szülinapom.
Imádom a szülinapokat. Igaz, hogy tök egyedül vagyok és még tortát sem szereztem sehonnan, sőt, ahogy az órára nézek egyre kisebb az esélye annak, hogy bárhonnan is fogok szerezni... de ettől függetlenül boldog vagyok.

A szüleim reggel felhívtak telefonon és kórusban énekelték a Happy Birthsday-t, kívántak konfettit, tűzijátékot és sok boldogságot hosszú élettel, majd édesapám megkérdezte, hogy hány éves is vagyok?
Én pedig szolidan és a boldogságtól átszellemülten mondtam, hogy "nijuu" (nidzsü). Ami jappánul annyit tesz, hogy 20.
Erre apukám nevetve ennyit kérdezett: Nem lehet, hogy a számolást véletlenül rosszul tanultad meg az iskolában?

De én váltig állítottam, hogy nem!
...Úgy tudom, hogy 20 után 20 következik és ebben teljesen biztos vagyok. :)))

13 megjegyzés:

Ab írta...

Boooldog szülinapot! :)

Nyanyus írta...

Nagyon,de nagyon,de nagyon,de nagyon Boldog 18. szülcsinapcsit Nianéni :D

Nia írta...

Kedves Ab, nagyon, nagyon szépen köszönöm! :))

Neked is köszönöm Nyanyus. Imádom a 18. születésnapomat! :DDDD

Nyanyus írta...

Nia addig imádd mig nem lesz véletlen 68 :( :D

idlob írta...

Ha kicsit megkésve is, de boldog szülinapot!

Nia írta...

Nyanyus, az sem lesz rossz, mert legalább akkor már biztos lehetek benne, hogy megéltem azt a kort is. :D

Nia írta...

Idloooob!!!!!! Köszönöm szépen!!! :)))
Hogy vagy? Mi van veled? Hol van blogod? Légyszi ne tűnj el!!!

Bobita írta...

Boldog szulinapot!Akkor most hanyadik is?:D

Nia írta...

Ó, Kedves Bóbita, csakhogy...!!! Már kerestelek, de eltűntél. Most hol vagy elérhető, olvasható?

Köszönöm szépen a köszöntést! :))) Hogy hányadik? Jaaj... szörnyűségesen sok. Jóval több, mint a tiéd, de lélekben még 20. :D

bloodflower írta...

Ó, hát én itt teljesen le vagyok maradva :-(
Nagyon bocsánat, hogy így utólag, és nagyon boldog szülinapot! :-D

Nia írta...

Semmi baj! :)

Utólag is nagyon jól esik! Köszönöm szépen!! :)))

idlob írta...

Nem tűnök el, csak idő kell, mire eszembe jut melyik poszthoz kommenteltem :)
Köszi a kérdést, megvagyok még ha most kicsit fejfájósan is; tanulok, csak picit mást és máshol; blogom pedig sajna nincs - illetve van, de 10.04.12 óta még az első bejegyzés sem született meg.

Nia írta...

Ha nem tűnsz el, akkor minden rendben. Sőt, ha tanulsz, akkor meg plána minden nagyon rendben! Örülök neki. :)

Mégis milyen irányba fordultál? Mit tanulsz (legalább körülírva :D)?

A blogcímet pedig légyszilégyszi add meg.. hátha megszületik az az első bejegyzés. Nehogy lemaradjak róla. :)