2011. február 16., szerda

Narancsot szeretnék enni, milyen meglepő :)

Sajnos nem vagyok valami nagy gyümölcsevő. Előfordul, hogy hónapokig sem eszek egyetlen gyümölcsöt sem, esetleg csak lekvár formájában. :D Jó, tudom, az nem ugyanaz, mármint figyelembe véve a gyümölcsök szerepét a táplálkozásunkban.
Mellettem szóljon, hogy manapság nem is olyan finomak a gyümölcsök, mint gyermekkoromban, amikor a nagyszüleim kertjében minden megtermett. Volt málna, eper, alma, körte, ribizli, feketeribizli, meggy, cseresznye, piszke, stb. csak narancs és banán nem. Azokat karácsonyra kaptam ajándékba. Mindig volt a fa alatt. Túl drága volt az és nehezen beszerezhető, hogy többször is legyen otthon.
Persze lehet, hogy ez csak egy eltúlzott magyarázat. Banánt nem nagyon veszek, mert hízlal, a narancs meg... nem tudom ki hogyan van vele, de nekem soha nem sikerül igazán finom, édes, lédús narancsot venni.
Nem így tegnap. Mivel legutoljára januárban volt itthon gyümölcs, az is sült alma formájában, gondoltam itt az ideje valamit venni. Mivel a narancs illatát nagyon szeretem, végül narancsot vettem. Itthon kerülgettem egy ideig, majd mégis csak megpucoltam egyet és megkóstolva valami savanyú ízt vártam. De édes volt! Tényleg nagyon finom édes volt. Én pedig mind a 3 db narancsot megettem. Azt hiszem vissza kellene menni a boltba és venni még többet. :)))


Ebből pedig mi következik? Elgondolkodva arra jutottam, hogy lehet nem is azért eszek ritkábban gyümölcsöt, mert nem szeretem annyira, hanem azért, mert manapság tényleg nem olyan finom az ízük, mint amihez gyerekkoromban szoktam.

2 megjegyzés:

Nyanyus írta...

Én is kérek narancsot de jó sokat :D

Nia írta...

Nem mentem el. Holnap már biztosan nem lesz. :(