2011. március 3., csütörtök

A tél utolsó hópelyhei

Újra esett a hó és én szeretem a havat. :)

Este hóesésben jöttem hazafelé. Nem voltak nagy pelyhek, mégis sűrű föggönyt képeztek.
Nem törődtem a mellettem elhaladókkal, csak felfelé néztem és néha megpróbáltam bekapni egy-egy hópihét.
Tudom, hogy már vége a télnek, ez csupán Tél tábornok utolsó próbálkozása volt. Mégis élveztem, ahogy a háztetők lassan újra békés, fehér takaró alá bújtak.
Ha csak pár órára is.

Nem régen kinéztem az ablakon. Már az eső esik. Reggelre nyoma sem lesz az esti csodának.

3 megjegyzés:

Nyanyus írta...

Én már ugy örülnék annak a kellemesen meleg idönek amit tavasznak hivnak :(:) már unom a hót annak ellenére hogy szeretem :D

Ab írta...

Nálunk kb 1 hete van hó, nem olvadt el és nem is fog, és még reggel is esett, szóval hurrrá, mert szeretem a havat. :)

Nia írta...

Nyanyus, egy kis napfénynek már én is örülnék, de ami késik, az nem múlik. Jön majd a tavasz.... a sooook esővel. Brrr. :D

Ab, én is szeretem, naaaaagyon!!! Jó neked, hogy még láthatod. Hiába esett többször a hó idén télen, itt soha nem maradt meg. 1-2 nap alatt eltünt. Sajnos.