2010. június 4., péntek

Rájöttem, nekem inkább az eső, mint a szél...


Erős indíttatástól vezérelve most tényleg komolyan veszem a diétát.

Az utóbbi idő rossz időjárása pedig csak kedvez annak, hogy legyen kedvem kimenni a szigetre, mert nem szeretem ha tűz a nap. Nem szeretek órákig a napon kocogni, ráadásul bármennyire is rossz az idő, a sziget egyszerűen fantasztikus. Az elmúlt 1 hétben kocogtam szitáló esőben, zuhogó esőben, szeles időben. Többször volt, hogy csurom vizesen és hideg végtagokkal csináltam végig a szigetköröket. Mégis élveztem. :)

Bár rájöttem, hogy inkább az eső, mint a szél... brrr...
A legrosszabb talán az, amikor még le is izzad az ember és nem csak az esőtől nedves mindene, hanem még a pólóm is a felső alatt, miközben hideg szél fúj. Csak arra gondoltam ilyenkor, hogy remélhetőleg a derekam megússza és nem fázik meg... és nem fázom fel.

Közben pedig kezdem megunni a teaivást. Fene tudja, de azt hiszem az én pocakom tényleg inkább cappuccinora van hangolva. :)

Nincsenek megjegyzések: