2010. június 30., szerda

India ... de ez egy másik út

Most hogy így ráérek, igazán lenne időm egy kis sorozatfüggőségre. :)
Láttam egy plakátot, ami az "India - az álmok útja" sorozatot reklámozza. Rögtön tudtam, hogy ez az! India! Nekem való! :)
Itthon kicsit utánanéztem, és ezt találtam:
"2009-es gyártású brazil sorozat, és tavaly elnyerte a televíziós Oscar-díjként is emlegetett nemzetközi Emmy-díjat a Legjobb telenovella kategóriában. Az India – Álmok útján című sorozat a világhírű szerző, Glória Perez lebilincselő története eltérő kultúrák és tradíciók találkozásáról. A generációkon átívelő történet során megismerhetjük India modernizálódását és átalakulását az elmúlt század közepétől napjainkig, amelynek középpontjában az eltérő társadalmi osztályok tagjai között kibontakozó „tiltott szerelem” áll. " (tvmagazin.hu)
Hűha - gondoltam - ez egy tényleg jó sorozat lehet. Hétvégén aztán meg is néztem jópár részt.
Nem is tudom, biztosan az én ízlésemmel van a baj. Egyfelől a magyar szinkron borzasztó. Néha (nem néha, folyton) ismételgetnek számomra tök fölösleges és jelentésnélküli indiai szavakat, amik zavarnak. Emellett alapvetően brazil sorozat, én meg nehezen viselem a brazil sorozatszínészek eltúzó játékát, lebutított szövegeiket, stb.
Tele teljesen fölösleges jelenettel, és igazából kb. 5 epizód megnézése utána csak 5 percnyi értelmes történetmorzsát sikerült elcsípnom. Bizony ezt a sorozatot nem a magamfajtának készítették. :S
Mégis muszáj lesz bele-belenéznem, mert a díszlet, a csodás India, a ruhák, a színek nagyon vonzanak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.