2010. augusztus 3., kedd

Lassan többet hízok, mint fogyok... ez itt a sírás helye

Minden azzal a csodálatosan megsütött, pirult grillcsirkével kezdődött. Tudtam, hogy nem szabadott volna megvenni, de a bolt már közel járt a zárásához, a pasi pedig rábeszélt minket, hogy vegyük meg az utolsó kettőt. Olyan szépek voltak és olyan jó áron adták.

A terv az volt, hogy majd itthon feldarabolom és lefagyasztom. Bíztam az akaratomban, persze, hogy bíztam, de az a fenséges illat teljesen megbabonázott. Az elnyomott éhségem előtört és nem bírtam tovább, muszáj voltam enni. Elővettem hozzá egy kis csemege uborkát és készítettem utána egy kevés csokikrémet mandulával. Mennyei eledel volt.
Hát hogyne! Aztán másnap a mérleg 2,5 kg-val mutatott többet!! Tegnap hiába edzettem, hiába küzdöttem, alig ment le valami ebből a pluszból és bizony ma teljes elkeseredéssel néztem a nap elébe. Nem tudom más hogyan van vele, én teljesen letörtem. A lelkem darabokban, nincs erőm semmire és gátlás nélkül ettem mindent, amit találtam. Mondjuk nem igen volt mit találni, mert a hűtő üres, de pechemre van ám fagyasztóm is!
Valami igazán finomra vágytam volna, de az adott helyzetben a lekváros kenyér (mit kenyér, kenyerek!!) is hatalmas bűnnek számít, arról nem is beszélve, hogy mennyire finom tud lenni az aszalt szilva mandulával.
Borzasztó! Mintha a saját magam ellensége lennék, pedig nem, csak kitartani sem tudok magam mellett. :(

Milyen diéta már ez? Még a lábam is bemondta az unalmast, nem mintha lett volna lelkesedésem bármilyen sporttevékenységhez. Így hát lélekben és fizikailag is összetörten várom a holnap reggelt, amikor majd megpróbálok mindent folytatni. Már csak azt nem tudom, hogy mi lenne a jobb, ha ráállnék a mérlegre, vagy ha nem? Abban biztos vagyok, hogy további kilókat sikerült a mai napi akcióm után magamra szedni, de vajon jobb lenne-e, ha nem szembesülnék ezzel és mint egy vak kisegér csak mennék a fejem után, miközben belülről folyton marcangolna a kérdés: most hány kiló lehetek?
Vagy nézzem meg és akkor tudni fogom megint hogyan állok?
Nem tudom. Talán az utóbbi a jó megoldás, még akkor is, ha eléggé lehangoló lesz  a látvány.

3 megjegyzés:

Phoebe írta...

ne is mondd...nekem meg kimutattak a magas koleszterinszintet, elvileg csak nyulkajat ehetnek.tiszta gaz.nem is tudom, hogy fogjak neki egy ilyen lhetetetlen dietanak.

Ab írta...

Izé,
orvos/természetgyógyász/esetleg valami agyfürkész (nem lehet, hogy pszichés alapon hizol?)?

nia írta...

Bobita: ez nem hangzik jól, de inkább diéta, nehogy belemenj holmi gyógyszerbe. Komolyan!
Több olyan étel van, ami jó koleszterinszint csökkentéshez, tuti profi leszel benne hamarosan.

Ab: hmm... nem fizetek senkinek azért, hogy elmondja azt, amit gondol rólam :D és igen, igazad van, ez már pszichés alapon van így, de no problém, tulajdonképpen már nagyon jól ismerem magam és minden rendben lesz, csak éppen baromira nehéz mindig magamat legyőzni. :((((