2010. augusztus 15., vasárnap

Sport sok szépséghibával

Hulla fáradt vagyok, bár tegnap pihenőnapot adtam magamnak. Nem azért, mert olyan jóindulatú lennék magamhoz, hanem azért mert alig fáj minden lépés, ugyanis izomlázam van!!!
Hogy hogy lehet ez ennyi edzés után? Na, ez egy baromira jó kérdés, de sejtem a választ. Azt utóbbi napokban olyan helyen törte fel a teljesen puha, teljesen rugalmas, abszolúte kényelmes sport szandál a lábam, ahol folyamatason súly van, vagyis elég erőteljes fájdalmat érzek folyton. Ezzel nem lenne baj, ha csak 1-2 órát edzenék, de már a napi 6 órát is megcsináltam a dínón valamelyik nap, vagy fejlődni fejlődök a feladathoz mentálisan, csak a lábam nem tud követni. :S Történt tehát, hogy döntenem kellett, vagy abbahagyom az egészet és pihentetem a lábam, vagy megpróbálom a testsúlyomat a lábfejem más részére helyezni. Ezt választottam, így viszont egészen más izmokat terheltem meg. Jelenleg tehát a térdem feleletti összes izom úgy fáj, hogy büntetésnek is bevállna. :D

Jót tett a tegnapi pihenés, így ma újult erővel próbálom végigcsinálni a napot, mert ha már lusta voltam tegnap, akkor ma legyek extrém hős. ;) Aztán majd este kiderült, hogy megint hova sikerült újabb sérüléseket szereznem... addig is egy egyáltalán nem sportos cica... titkon nagyon is megértem őt. :)

2 megjegyzés:

bloodflower írta...

juuuj
szegény cic :-(
én is megértem, csak más szempontból :-D

Nia írta...

:DDD

Azt hiszem ez a cica sohasem lesz sportkedvelő, valami ezt súgja.