2010. augusztus 5., csütörtök

Már van krémem

Az utóbbi egy hétben alig edzettem, a vízhólyagaim pedig egészen szépen elmúltak. Kivéve persze a jobb kislábujjamon lévőket. Azok már egyszerűen egymásra halmozódtak és valami egészen fura bőrelváltozásaim lettek. Figyelembe véve, hogy a kislábujjam mégis csak a legkisebb, nem kellenne vele annyit foglalkoznom, de amikor az ember órákon át rójja a kilométereket, akkor egy idő után elviselhetetlenné tud válni a legkisebb fájdalom vagy feszítő érzés is.

Így hát az előbb elővettem a neogranormont és csináltam egy jó kis kötést. Muszáj rendbe jönnöm, ha újra keményen akarok edzeni és bizony holnaptól nincs menekvés, vár a dínó. Már csak azért is, mert úgy néz ki, hogy a térdproblémáimra is lesz megoldás. Anyukámtól kaptam egy nagyon jó kis krémet, neki írta fel a doki. Még lidokaint is tartalmaz. Komolyan mondom nagyon hatásos, bár még csak egyszer próbáltam ki, pár napja. Az, hogy a térdem utána nem fájt, persze még nem jelent semmit, mert igazi igénybevételnek azóta nem tettem ki, de...! De edzés közben néha a talpam egy része nagyon fáj és arra is kipróbáltam edzés közben! 2 perc múlva nem éreztem fájdalmat. :)
Mondom, még tesztelnem kell, amihez viszont jó nagy adag terhelésnek kell kitennem a lábam, de ezzel nem lesz gond. Csak tényleg jó megoldás legyen a fájdalmakra! Olyan jó lenne! És akkor tuti, hogy szárnyakat kapok! :)

Nincsenek megjegyzések: