2010. augusztus 6., péntek

Mai napi mérleg

1. Már csak a reggelit nem bírtam kihagyni, a többi ment.
2. Újra edzettem, egészen jó volt, csak a csípőm volt undok. Jó, elismerem, a lábam is, de az már szinte mindig... hogy utálom.
3. Szokásos hajvágás anyukámnak. Nagyon csini lett, na nem azért, mert én vagyok a fodrásza, hanem amúgy is. Ő csinos mindig. ;)
4. Kifogtam egy pszichopatát a facebookon... csak az érzelgős, tapadós-ragadós, nyomasztó, követő-erőszakos és tudálékos pasiktól ments meg engem Nagy Manitu.
4. Folyton korog a pocim.
5. Ja, és égszakadás, villámlás, dörgés és esőömlés is volt.
A többi meg úgy is lényegtelen.

2 megjegyzés:

Venatoris™ írta...

1. Wake up sequence initiated... Reactor on-line... Sensors on-line... weapons on-line... all system ready and functional! (ennek ellenére hajnali 10 –kor sikerült felébredni, bár ez csak akkor lényeges, ha tudnád hogy a tegnapi napot komplett végigaludtam... Miután a vasúti menetrend pillanatnyi hibáiból adódóan, előre nem látható és nem tervezett, egész éjszakás csövezést hajtottam végre egy isten háta mögötti vasútállomás várótermében... )
2. Reggeli szoktatásként el – elhomályosuló tekintettel, pillanatnyi filmszakadásokkal elbotorkálni az R-key ajtóig és beengedni a macskát... (Nem tudom mi történne, ha csak egyszer az életben a bejárati ajtó előtt nyávogna, mint minden normális macska?)
3. Reggeli sokk a tükör előtt... (Jesszus ez én vagyok?????)
4. Sokk hatásának elmúlta után káromkodás mert nincs főzve kávé...
5. Összeomlás... kávéfőzés...
6. Kávé (Nekem)
7. Kávé (Nekem, az előzőbe beleivott a macska)
8. Kávé (Nekem)
9. Reggeli (Macskának)
10. Reggeli (A másik macskának... szerencsére Ő a bejárati ajtót használja)
11. Reggeli nekem...
12. Rémült pánikolás... (Basszus 1 óra múlva melóznom kell... )
A többi meg már történelem... :)

:)

Ven™

Ui.: „4. Kifogtam egy pszichopatát a facebookon... csak az érzelgős, tapadós-ragadós, nyomasztó, követő-erőszakos és tudálékos pasiktól ments meg engem Nagy Manitu.”
Ez nagyon LOL :) Bár gondolom te annyira nem röhögtél... :)

Nia írta...

Végre, hogy jelentkezel!! :) Már azt hittem, hogy elvitt a cica. :D
(bocs, de ez ki-hagy-ha-tat-lan volt!)

Apropó, nem úgy volt, hogy a cicáról, a kisebbikről (ami már rég nem pici) lesz majd kép is, feltéve, ha el tudod csípni. Esetleg miközben beengeded az erkényajtón... ;)
Amúgy meg hogyhogy megissza a kávédat? Már neki is túrbózásra van szüksége? :D Atyaég, melyik macsek ez? Az orosz? Jaaa... mert az már úgyis eltanult tőled mindent.

Hogy kerülsz te egy isten háta mögötti (majdnem azt írtam, hogy isten háza mögötti) vasútállomásra??? Ott még számítógép sincs! :)