2010. november 27., szombat

Mert sütni jó... most mini kenyér készült

Valamiféle zsömleszerű mini kenyeret szerettem volna sütni. Még soha nem készítettem ilyet és recept után se kutattam. Véletlenül jött az ötlet, amikor éppen egy rozskenyér receptjét olvastam.
Rozsliszt nincs itthon, így alapvetően a hozzávalók egy részét ki kellett cserélnem és a végén elkészült a mini kenyér. Bár nem is olyan kenyeres, inkább olyan cibattás típus. Ropogós, vastagabb külső, puha belső.
Azért nem egészen ilyenre terveztem... mondjuk nem is volt elképzelésem, amikor nekiláttam. :)
A lényeg, hogy ehető és még finom is. :)

3 megjegyzés:

bloodflower írta...

Fincsinek néz ki, főleg az a szép piros lekvár a tetején :-D

Nia írta...

A szép piros málna lekvár sajnos nem házi, de nagyon finom. Az visz mindent. ;)

Margherita írta...

huuuu!! hol a kis cipocska receptjeee!!!!?????