2010. november 13., szombat

Music - Miley Cyrus - Who Owns My Heart

Az énekesnőt nem bírom, amilyen fiatal, annyira túljátsza magát... a klipp is "túl sok". Majd ha idősebb lesz, rájön, hogy nem kell folyton túlzásba esni és talán megtanulja, hogy egy idő után nagyon unalmas és szánalmas, ha egy nő folyton baromira szexisnek akarja beállítani magát.
Viszont a szám tetszik, mert teljesen a 10 évvel ezelőtti disco(house/dance) slágereket juttatja az eszembe. Egyelőre jó lesz új számnak az edzésekhez. 

2 megjegyzés:

bloodflower írta...

Inkább énekes lány. :-D
Istenem, de rég voltam 18. :-)))

Nia írta...

Nagyon igazad van, de ennyire már nem akartam megalázni, mert akkor elmondtam volna azt is, hogy 18 évesen pláne nem kellene ennyire erőködni, hogy nőnek nézzék. Az igazi nőnek megvan a "megfelelő" kisugárzása. :D

Én is nagyon rég voltam... sőt! :)