2010. november 18., csütörtök

Mindenkit megcsalnak? 1. rész

Eva Longoria is válik. Megcsalta a férje Tony Parker. A szépséges színésző hát nem megtalálta a férje telefonjában azt a több, mint száz szöveges üzenetet, amit a férfi egy másik csapattársa feleségével váltott? (Több részletet nem tudok, de elég nagy a képzelőerőm. :P)
A hírben igazából semmi különleges nincs. Ahogy megcsalta a férje Sandra Bullock-ot, Coleen Rooney-t, Cheryl Cole-t, Victoria Beckham-et, a svéd királynét Szilviát, stb. úgy miért ne csalhatná meg őt is?

Mindig mondom, hogy kétféle nőtípus létezik: 1. akit már megcsaltak és 2. akit meg fognak csalni. :) :P

Ha már eléggé érett egy nő személyisége és jó sok tapasztalattal rendelkezik, tudja ezt, még akkor is, ha őt személy szerint nem csalták meg. Helyesbítek: ha azt hiszi, hogy őt még nem csalták meg.
Ugyanis ha egy kicsit finomítani szeretném a korábbi kategorziálást, akkor 3 féle nőtípust különböztetnék meg:
1. akit már megcsaltak, 2. akit már megcsaltak, de nem tud róla 3. akit meg fognak csalni.

És ki a legszánalomraméltóbb nő? Na, nem az, akit már megcsaltak. Ó, nem! Őt csak sajnálni lehet.
A legszánalomraméltóbb az, aki még annyira tapasztalatlan, magabiztos, hiszékeny, stb... vagy szimplán csak buta, hogy tényleg elhiszi, hogy "az a férfi" őt soha, semmilyen körülmények között, még véletlenül sem fogja megcsalni.
Ha korábban ilyennel találkoztam megpóbáltam észérveket fesorakoztatni a nagy naívsággal szemben, de hamar rá kellett jönnöm, fölösleges. Ezt minden nőnek magának kell megtapasztalnia, vagy a saját bőrén, vagy a környezete által. Ráadásul nem elég 1 eset, az még nem hat látványosan. Ehhez sok, sok eset kell, és sok, sok tapasztalat.

A nő szépen lassan majd rájön, hogy nem elég se a szépség, se a jóság, se a szexuális vonzerő. Nem elég semmi. Ha egy férfi menni akar, megy is.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy ez nem jelenti azt, hogy minden férfi csapodár. Á, dehogy! De, mint tudjuk, a kivétel erősíti a szabályt. :) Sőt, azt sem jelenti, hogy pont "az a" férfi fog elkalandozni másik nőhöz, akivel éppen együtt vagyunk. Nem azt mondom, hogy minden férfi, minden kapcsolatában félrelép. Nem. Csupán azt, hogy nem kell azt hinni, hogy kicsi erre az esély. :P

7 megjegyzés:

Ab írta...

Én pl kizárt dolog, hogy megcsalnám Eva Longoriát. :)

Nia írta...

Benned bíztam. :)
Teljesen biztos vagyok benne, hogy te tényleg a tenyereden hordoznád és nem keresnél szórakozást máshol...

:)

Ab írta...

Hát, azért a tenyérben hordozáshoz még erősítenem kéne, de mondjuk ölben/karban az megoldható. :P

Ab írta...

Mondjuk nekem könnyű, nem kapkodnak értem a nők (bár ha Eva Longoriával mászkálnék,lehet felértékelődnék :) ).

Nia írta...

Tessék erősíteni, sohasem tudhatod! :P

Nem kapkodnak, nem kapkodnak, mihez képest? :) Eva Longoria mellett pedig tuti mindenki felértékelődik. Lásd a férjet, én soha nem hallottam volna róla, ha nem lett volna E.L. férje. :)

Ab írta...

Hát úgy, hogy semennyire. :)

Kosárlabdázó a fickó, ezér nem ismered. :)

Nia írta...

Akkor megállapíthatjuk, hogy nincsenek kapkodós nők. :P

Igen, a kosárlabdázókkal nem szoktam foglalkozni.