2010. május 18., kedd

A 2010-es Miss USA, aki szép, de tényleg a legszebb lenne?

Pár napja megválasztották az USA-ban az idei szépségkirálynőt. A döntés igazán "történelmi", ugyanis ez a hölgy az első muszlim vallású, aki egyébként libanoni születésű.
Az tény, hogy az arab nők között is vannak gyönyörűek, ahogy a világ minden részén, minden országban vannak gyönyörűek. Önmagában ez nem is lenne meglepő. Sőt, engem még a muszlim vallása sem lep meg (még szept. 11. ismeretében sem), hiszen ha valaki szép, szebb, mint a verseny többi résztvevője, akkor a szépsége egyértelműen el tud söpörni bármilyen ellenérzést.

Csakhogy, elnézve a képeket, kissé meglepődtem.
Mivel is kell, hogy rendelkezzen egy szépségkirálynő? Tudjon szépen járni, legyen szép és egészséges a haja, stb, stb... és legyen szép bőre.
Néztem a képeket és elbizonytalanodtam...
Nekem a balszélső hölgy bőre, alakjának vonala, arca sokkal SZEBB volt, mint a jobbszélsőé. Sőt, a jobbszélső határozottan formátlan (deszka vékony) és a bőre foltos. Ezek után borzasztóan nehéz elhinnem, hogy ebben az évben az USA-ban tényleg a legszebb nyert. Csak legyinteni tudok az egészre. Szép, szép a királynő, de nem a legszebb... és a politika már megint beleszólt "valamibe", pedig annak ott nem lett volna helye.

A több, mint 306 milliós lakosú USA-ban tényleg ő lenne a legszebb? Hmmmm... elgondolkodtató. De nem baj! Majd kezelésbe veszi néhány plasztikai sebész, bőrgyógyász, kozmetikus, stylist, sminekes és pár hónap alatt úgy rendbe kapják, hogy még a tulajdon édesanyja sem fog ráismerni (na, jó, ez erős túlzás volt tőlem, de a lényeg attól még érzékelhető). Végülis mindenki nyert a dolgon, a szépségkirálynőtől kezdve a PR-osokon át a muszlimokig, kizárólag a legszebbnek lehet keserű a szájíze, de az meg kit érdekel egy olyan nagy országban, mint az USA, ahol minden az üzlet és a politika körül forog?!
Forrás: Dailymail.co.uk

2 megjegyzés:

Ab írta...

Konkrétan szerintem szebb, mint a másik kettő, az más kérdés, hogy elég gáz, hogy ez a 3 legszebb nő náluk. :)

Nia írta...

Igen, ízlések és pofonok különbözőek. :) Vannak akik kimondottan a sötétebb, "mediterrán" típusú nőket kedvelik. Szerintem is szép, csakhogy a bőren nagyon foltos. Fura, hogy egy akkora társadalomban szépséghibás nőt választanak szépségkirálynőnek. Annyira azért nem szép.