2010. május 12., szerda

A mai nap jól indult


Mindenki másképpen van az időjárással. Én is szeretem ha süt a nap, kivéve, ha a szigetre akarok menni némi kocogás céljából. Akkor nem szeretem. Sőt, akkor kimondottan azt szeretem, ha borult az ég és nem égeti a nap a bőröm.
Ma tökéletes idő volt. Kellemesen szemerkélt az eső, a növények pedig csodásan zöldellnek. Imádom ilyenkor a szigetet. Két kört végigcsináltam, határozottan elégedett voltam. :)
Most csak el kellene hitetni magammal, hogy egy kis saláta némi (egészen kevés) hallal tökéletesen elég... hogy én hogy utálom a diétát. 3 hét eredménytelenség után az elmúlt 3 napban normálisan étkeztem, híztam is 4,5 kg-t. A barátnőm szerint ez képtelenség, biztosan csak víz. Na, igen... biztosan. Kár, hogy sohasem voltam erős vízívásban és a szervezetemnek sem volt oka, hogy most hírtelen tartalékoljon (valahonnan) több liternyi plusz folyadékot.
Ennyit a helyzet bonyolultságáról, ami viszont jelzi, hogy mennyire nehéz elfogadtatnom magammal, hogy mától érdemes újra folytatnom a diétát, mert ha kitartó vagyok, akkor eredménye is lesz.
Jó, igazából tudom, hogy lesz eredménye, csak félek, hogy addigra tél lesz. Azt mondják minden évben van egyszer... mármint tél. Már csak ki kell várni a megfelelőt.

Nincsenek megjegyzések: