2010. május 17., hétfő

Az úgy volt... avagy Nia nekiállt lasagne tésztát készíteni 2. rész

Nagyon boldog vagyok! :)
Hogy miért? Az úgy volt, hogy nem minden hátsó szándék nélkül álltam neki tésztát gyúrni.
A lasagne a fő ok, persze, de mellette történt még valami...
A napokban az egyik kirakatban egy tésztagépet láttam. Nagyon csini darab és le is volt árazva. Miután rájöttem, hogy a tészta kétkezi kinyújtása nem biztos, hogy össze fog jönni, elmentem és megvettem.
Itthon kb. 10 percnyi nézegetés után már használatba is vettem. :) Szerencsémre a tészta állapota is megjavult, a legalább 2 órányi pihentetés nagyon jót tett neki. Mintha szárnyakat kapott volna és beletörődött tésztamivoltába.
Levágtam belőle egy darabot és megtörtént az első áttekerés... aztán a második, majd a harmadik... Isteni lett! Csodálatos!Most szárad az első adag. Végre ért némi sikerélmény. :) Legszívesebben azonnal kifőzném és megkóstolnám, de ez most elmarad.
Tudni kell várni. Az meg egyszerűen kizárt, hogy ne legyen tökéleletes étel belőle, ha majd egyszer megfőzöm. ;)

Nincsenek megjegyzések: