2010. május 16., vasárnap

De legalább megjavult a dínó

Izomláz ide vagy oda, én bizony pénteken is kimentem a szigetre, de a lábaim nem igazán akartak engedelmeskedni, így a kocogás leginkább csak gyaloglás volt.
Be kellett látnom, hogy az izmaimnak és legfőképpen a térdemnek regenerálódnia kell, ha tetszik, ha nem, ezért tegnap és ma ugrott mindennemű mozgással járó tevékenység.
Peeeedig... hm... pénteken meggyógyítottam a dínót. :) Mostantól jöhet a jó idő, jöhet az eső, mit nekem... nem kell a szigetre mennem, a dínó újra üzemkész. :)
Kár, hogy a hétvége sport nélkül elősegíti a diéta felfüggesztését. Na, hát most is függ. Hol van már a régi kitartásom? Folyton szembesülnöm kell azzal, hogy amire korábban képes voltam, az mostanság nem megy. Nagyon nem. Persze ettől függetlenül holnap újra csak salátát fogok enni és újra megkínzom az izmaim. Aztán majd meglátjuk. ;) Hiszen tulajdonképpen mégis csak diétázok vagy mi a szösz?

Nincsenek megjegyzések: