2010. május 22., szombat

Vodafonos reklámtól a reggeli pelenkázásig... brrr

Nem szoktam reklámokat nézni, ha nem muszáj, főleg nem értelmezni, mivel hidegen hagynak. Ez lehet az oka, hogy 'a Balázsék' vodafonos reklámját abszolúte nem értettem a mai napig. Konstatáltam, hogy egy telefonokkal foglalkozó céget italautomatába bedugott kézzel reklámoznak, de itt véget is ért az érdeklődésem.
Aztán ma reggel mégis megtudtam egy cikkből. Nem ördöngősség ám, sőt, tök egyszerű: a reklám alapja a többi konkurens cég kicikizése. A-ha! De legalább Balázsék nem csak a műsoraikkal keresnek, hanem ezzel is. Ez is szempont!
Apropó műsorok. Reggelente nálam mindig megy a rádió. Sajnos, számomra a sztár fm nem igazán jön be. Nem szeretem, hogy mindenről dumálnak, de tudás sokszor semmi. Még jó, hogy ott a Rákóczi, mert ő egyedül több ismerettel rendelkezik, mint a másik két beszélgetőtársa együttvéve. Beleunva a sok-sok észosztásba és mások gyakori kiröhögésébe, inkább visszaszoktam a rádió 1-re. Nem mondom, hogy az jobb, mert nem, viszont legalább másmilyen... de most már annyira másmilyen, hogy egyszerűen hallgathatatlan, ugyanis a női műsorvezető terhes és azóta nincs megállás, minden áldott héten téma a terhesség, a gyereknevelés, a pelenkázás, stb. valamelyik vetülete. Baaaaromira unalmas! Istenem, mikor szül már meg végre?!!!
Nem hinném, hogy a férfiakat a téma nagyon vonzaná, sőt a fiatalabb korosztályt sem valószínű, az idősebbeknek meg már van gyerekük és biztosan nem kíváncsiak még újabb pelenkázási trükkökre. Na, és amikor a gyes megigénylése volt a téma, ott elszállt minden lelkesedésem a műsor iránt. Bakker! Ha Hudák nem tudja, hogy hogyan igényeljen GYES-t akkor járjon utána szabadidejében, de ne kelljen már minden áldott reggel az ő terhességével és ehhez kapcsolódó témákkal foglalkozni!
Bizony már a rádió 1-et sem hallgatom. Maradt a roxy. Megvárom, hogy Hudák végre megszüljön és utána majd újra visszatérek a rádió 1-re, addig meg tökéletesen megfelel a roxy is. :)

10 megjegyzés:

kery írta...

A szórásból szándékosan marad ki a Neo és a Bumeráng?? :))

Nia írta...

Igen, mivel fogalmam sincs, hogy az milyen a Bumeráng. Még soha nem hallgattam, így véleményem sincs róla. :(
Tudod, nekem fontos a zene is, és nekem a rádió 1 zenei anyaga tetszik. Elég macerás vagyok, ugye? :D

kery írta...

Van egy megoldásom erre... ugyanis hasonlóan mindenevő de mégis válogatós vagyok zenei téren... :)

Reggel én a Bumerángot szeretem hallgatni a Neo-n (Bochi, Boros, Voga team), de utána eltekerek és a nap további részében én is Rádió 1-et hallgatok.
Viszont reggel a Bumeránggal indul jól a napom... :DD

(tizenvalahány év alatt nem volt még alkalmad belehallgatni ebbe csak a többi "utángyártott" ébresztő műsorba?? Lehet hogy nem tetszene de legalább az is kiderülne.. :)))

Nia írta...

Igazad van, jónak tűnik a program, hogy reggel ott indítani, aztán később eltekerni.

Csak valahogy indegenkedek A Bocsi-Boros-Vega team-től. Alkalmam minden nap lett volna (kivéve, amikor megszűnt a Sláger), de ingerenciám soha. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért egyszerűen csak úúúgy.

kery írta...

Hát ha meghallgatod a Hudákot vagy a Balázs-Vadon-Rákóczi team-et akkor erre is lehet egy "próba ingerenciád"... :DD

Nia írta...

Na, igen, de még sincs. Amúgy sem szeretem azokat a reggeli műsorokat, amikben szinte folyton dumálnak.
Ezért választottam inkább a roxy-t, ahol nincs semmilyen duma, mint kísérletezni még egy műsorral, ahol egyfolytában csak beszélnek.

Bocsiék kb. ugyanaz, mint Balázsék, csak idősebb kiadásban és persze elhiszem, hogy nagyon jó műsort csinálnak, és Balázsékat is sokan imádják és a Harsányiékat is... ettől függetlenül, nekem marad a véleményem az ami. :)

kery írta...

oké, persze, értem én! :) Csak gondoltam hogy unalmadban éppen tovább tekerhetsz és új vizekre evezhetsz néha... :)))
Ha nincs kedved akkor persze marad a duma nélküli zene. Azzal sincs semmi bajom. :D
Azt hittem ötleteket szeretnél, hogy hova tekerj amíg tart a terhesség a másikon... :DDD

Nia írta...

Köszi az ötletet. :)
A zene nekem fontosabb, mint mások szövegelése, így majd csak kibírom valahogy a szülésig. Addig nincs menekvés, mert ahogy egyre "terhesebb" lesz, annál inkább csak ez a téma fogja érdekelni.
Tudod mit nem hallgatok még soha? A Juventust. Ott vajon milyen a reggeli műsor?

Venatoris™ írta...

Just for the record... Én úúútáltam a reggeli ébresztősműsorokat. Bár a célnak rettentőmód megfeleltek, mivel minden reggel úgy éreztem magam, mintha egy szeneslapáttal vágtak volna hátba... :)

Ven

Nia írta...

:DDDDD

A szemeteslapát + hátbaverés még nem jutott az eszembe. :D Az tény, hogy tényleg reggeliek és tényleg ébresztőek... áááá...