2010. május 24., hétfő

Teaház és tradicionális kung fu

Reggel nekiültem tanulmányozni a különféle teaféléket. Tulajdonképpen erről szerettem volna írni, de majd marad máskorra, ugyanis ráakadtam valamire, amit mindenképpen érdemesnek tartok megemlíteni.
Jónéhány teaház van Budapesten, én mégsem járok egybe sem, talán azért, mert a teaivás áhitata soha nem ragadott magával. Egyszer ugyan kipróbáltam a Mammut "hátában" lévő teázót, de annak is már vagy 8 éve (ha nem több). Kellemes emlékként maradt meg bennem az akkor elfogyasztott enyhe kávé ízű tea, amit sok tejszínnel és édesen fogyasztottam. Felért egy csodás, lágy simogatással. :) Tudom, ez egy igazi teahívőnek mindent jelentene csak teát nem, de hát mások vagyunk és máhogyan szeretünk...

Többször rácsodálkoztam már egy kis, rövid utcában arra a feliratra, ami egy teaházat rejt. Mindig az volt a következő gondolatom, hogy vajon hogyan tud ez fennmaradni egy ilyen helyen, mindenféle reklám nélkül. Hiszen ide még a madár se jár.

Lehet, hogy a madarak nem is, a turisták sem, sőt betévedő járókelő sem, hiszen arrafelé még járókelő is alig, de biztosan vannak, akik kedvelik a helyet. A teaház ugyanis a kung fu akadémiához tartozik. Ahogy rákerestem a neten meg is lepődtem és el is mosolyodtam. A honlap pedig nagyon tetszik.

5 megjegyzés:

Venatoris™ írta...

Hm... Érdekes lehet. Még jó hogy végig olvastam így már tudom hogy ott nem kell megverekedni a teáért. :P :D

Ven

bloodflower írta...

A Mozaik teaházat feltétlen próbáld ki egyszer. A deáktól 5 perc séta, a Király utcában van. Kicsi hely, galérián teázó, földszinten kávézó, ahol kávészemekkel kirakott üveglapos asztalok vannak. Én nagyon szeretem, az a törzshelyem, és mindig el lehet dönteni, hogy kávét vagy teát iszom. :-D

Nia írta...

Ven: nem tudhatod! Lehet, hogy pont ott kell megverekedni érte. :D

Bloodflower: Köszönöm a javaslatot. Ki fogom próbálni. :) Tehát a törzshelyed... hm... :))

Venatoris™ írta...

Azt már meg sem merem jegyezni hogy a Mozaikot én is ismerem... Pár alkalommal ott találkoztam khm... valakivel... (Még az előtt hogy taktikai atomot akartam robbantani bp -en. )

Ven

Nia írta...

(Ezek szerint kezdhetünk új város után nézni? Hm... hol is laksz? :D Ugye van pótágyad? )