2010. május 12., szerda

Az általában ajánlott módszer nálam nem működik


A szokásos program: diéta.
Már másfél hónapja komolyan kellene diétáznom, de egyszerűen nem jön össze. Mármint az eredménye, mert csinálni csináltam. Igaz lelkesedés nélkül, viszont kitartással, ez pedig nagy szó!

Most - kivételesen - az egészséges utat választottam: salát majszoltam, almát, néha egy kis sajtot és láss csodát, nem fogytam semmit! Hi-he-tet-le-nül egészségesen, diétásan és visszafogottan étkeztem, eredménye 3 hét alatt - 1 kg volt. Még azt sem mondhatom, hogy nem sportoltam, mert bizony még azt is elkezdtem. Így azért elég elkeserítő az eredmény, nem?

Másoknak elég ha nem esznek este, vagy csak kenyeret nem esznek többet, stb. Nálam ez nem hat, illetve lehet, hogy hatna, mondjuk úgy 3 év után fogynék további 1 kg-t, de azt inkább nem várom meg. Köszönöm szépen, de nekem ennél hatásosabb módszer kell.

Logikus, hogy mi vár rám, a régi módszer...
/nagy sóhaj/ ... de a ma reggelt azért is gesztenyepürével kezdtem. Utána majd meglátjuk. Elméletileg ma edzeni is fogok. Na, majd meglátjuk, hogy az elmélet hogyan fordul át a gyakorlatba.

Nincsenek megjegyzések: