2010. július 25., vasárnap

Aki szereti a meleget ne panaszkodjon. Oké, de...

A napok néha teljesen egyformák. Főleg nekem, főleg mostanság.
Még a kánikula is egyforma minden nap, már hetek óta. Hiába mondják, hogy jön egy kis enyhülés a hétvégén, vagy esetleg esni fog. Persze máshol valószínűleg, de itt... ?
A meleg szinte beszippantotta a lakást. A külső hőmérséklet szinte mindent magáévá tett... a könyveket, a cukor tartót, a ruhákat a szekrényben. Szépen lassan mindennek a hőmérséklete kiegyenlítődött, ezért aztán hiába szellőztetettem egész hajnalban a hatás csak rövid ideig tartott.
El kellett volna hozni a szüleimtől a ventillátort. Lehet. De azt meg nem szeretem.
Sőt, én a meleget szeretem! Nagyon szeretem, de napi edzésekkel együtt eléggé megvisel és már nagyon, de nagyon vártam, hogy végre tényleg legyen egy kicsit hűvösebb, végre tényleg essen az eső... mint most...
mert végre ma reggel esik. :)

Nincsenek megjegyzések: