2010. július 3., szombat

Az életemben az a legjobb jelenleg...

Az életemben az a legjobb jelenleg, hogy teljesen én irányítom és abszolúte stresszmentes. Tudom, hogy ez nem meglepő, mert alapvetően teljesen elszigetelten élek mindenkitől. Akkor megyek a "világba", amikor akarok, illetve ha nagyon muszáj. :)
Mint ma.
A könyvtár hétfőtől bezár egy hónapra, így már nem halaszthattam tovább a könyvek visszavitelét.
Ha pedig végre kimozdultam, akkor mást is elintéztem. Közben megint meg kellett, hogy állapítsam: pont az ellenekzője történik velem, mint amit eltervezek.

Ott van pl. a könyvtár. Megkérdeztem, hogy lehetne-e hosszabbítani és igen volt a válasz. Ez alapesetben így normális, csakhogy a könyveket nem a saját olvasójegyemre akartam meghosszabítani és ezt a tényt közöltem is. A meglepő az volt, hogy még meg is kérdezték, hogy akarok-e esetleg további könyvet is kivenni? Na, erre aztán már tényleg nem számítottam.
Aztán jött a nap sikertelenebb része, mert amit venni akartam, azt viszont nem kaptam. Bizony, így megy ez manapság.
Már komolyan hasznosabb ha nem is tervezek előre.

Nincsenek megjegyzések: