2010. július 4., vasárnap

Inkább elkapcsoltam

Én nem is néztem a Foci VB-t! Pedig akartam, becs'szóra! Ugyanis szeretem a focit (mint tudjuk) és még időm is lett volna rá.
Aztán hamar rájöttem, hogy miért nem. Az oka a vuvuzela. Elképzelni sem tudom hogy a lelátón ülők hogyan képesek elviselni - amikor én tévén keresztül is besokallok tőle -, illetve egyetlen egy elképzelésem van csak: füldugóval.
Szerintem egészen biztos, hogy Dél-Afrikában jelenleg a füldugóárusok keresnek a legjobban, persze csakis a vuvuzela árusok után. :)

Azzal vígasztalom magam, hogy jövőre is lesz VB, addig meg majd csak kibírom valahogy. (Az vajon hol lesz?) Ja... és az isteni testű Ronaldo apa lett, legalábbis ezt a hírt tette közzé... ha már foci, akkor ez ki ne maradjon. :)


3 megjegyzés:

Ab írta...

Ha szereted a focit, tudnod kéne, hogy vb 4 évente van. Jövőre copa america lesz, 2 év múlva meg eb és 4 év múlva lesz vb braziliában.
Ronaldocska egy celeb és nem focista....

nia írta...

Én ilyesmihez nem értek. Sőt, a csapatokhoz sem és a focistákhoz sem. Nálam a maximum, hogy végig nézek 1 db meccset, amit attól függően, hogy ki hogyan játszik, élvezek vagy sem.
Így vagyok minden sporttal, amit szertek. Fogalmam sincs, hogy ki a világelső, miért az és hányszor fog játszani. :)

Egyébként teljesen igazad van, ahogy így belegondolok tudhattam volna, hiszen hány meccs és barátságos mérkőzés előzi meg azt, hogy újra kiderüljön ki mehet a VB-re és hogy eljöjjön az újabb sorsolás ideje. Bele is őrülnnének a focisták, ha a saját kupaidényük mellett még mindezen nemzeti mérkőzéseknek is egy éven belül kellene megfelelniük. :)

Ja, azt sem tudom, hogy Ronaldócska milyen focista. Bechamről sem tudom, csak azt, hogy jó a testük. :) Pontosan azt tudom, amit az Armani reklámkampányokban látni... és igen, ebből a szemszögből nézve nekem konkrétan férfi modellek, akiknek mellesleg a futball a foglalkozásuk. :DDD

nia írta...

Mindenesetre a mai meccset jó lenne megnézni, igazán érdekesnek ígérkezik.