2010. július 17., szombat

Utálom a piros foltjaimat

Én tényleg a maximumot próbálom magamból kihozni a diéta kapcsán, de így iszonyúan nehéz!!
Tartom magam a szokásos diétámhoz, viszont az edzésadagot emeltem. Tegnapelőtt pl. a szigeten kocogtam 31 fokban, miután 3 napja nem ettem semmit. Igen, vannak dolgok, amiket kibírok... és vannak, amiket nem. Tegnapelőtt este muszáj voltam enni, mert a vércukrom annyira mélyrepülésbe kezdett. Mindezt úgy, hogy féltem attól, ezek után nehéz lesz leállni másnap megint. De ment! Kibírtam a tegnapi napot és még csak nem is kívántam az ételeket, ráadásul megvolt a 2 órás edzés is a dínón.
A teljesítményem viszont határozottan romlik, de nem is vártam mást. A terhelés nagy és már km-ekben mérhető a teljesítményesés. Mégis kit érdekel? Nem az állóképességem növelése a cél. :)

A mai napot mégis tönkre kellett tennem szánt szándékkal. Ettem, mindenfélét, és nem edzettem semennyit. Ez utóbbit csupán azért, mert bizonyos időközönként muszáj pihenőt adni az izmoknak, ezzel nincs is gond. Viszont az evés már nem volt előre betervezett, csak szükségessé vált. Az allergia jelei ugyanis nem múlnak. Reméltem, hogyha eszek, akkor... ... ááá, mindegy.
A lényeg, hogy mostanra már terjed is és egyáltalán nem enyhül. Így az előbb előkerestem a Calcium pezsgőtablettámat és megittam egy jó adagot, holnap pedig víznapot fogok tartani. Remélem nem felejtem el és reggel nem fogom automatikusan elkészíteni a cappuccinomat.

Nincsenek megjegyzések: