2010. július 7., szerda

Huzat ott is, ahol nincs

Reggelre jobban lettem, mint vártam. Ettől függetlenül ma nehezebb volt rávennem magam a mai adag 11 km-re. Kimondottan örültem annak, hogy borult volt az ég és néha fújt a szél. Bár lehet, hogy ennek annyira nem kellett volna örülnöm.
Mire hazaértem, a bal szemem bevörösödött és azóta is folyton könnyezik. Úgy is mondhatnám, hogy begyulladt. Banálisan hangzik, de azt hiszem, hogy huzatot kapott, miközben huzat nem volt sehol. Milyen fura diéta ez már? Nem az a gondom, hogy éhes lennék, hanem az, hogy az edzések miatt testileg lerobbanok.

Amúgy pedig éljen, éljen, éljen! :-S Hiszen holnapután reggel lesz a diplomaosztóm. Milyen csodás is leszek majd a képeken bevörösödött szemmel smink nélkül. Emellett már nem is tűnik problémának, hogy csak magassarkú papucsban fogok tudni elmenni.
És vajon holnap mivel fog bővülni a kollekcióm? Hely van rajtam bőven... :-S

Nincsenek megjegyzések: