2010. július 10., szombat

Ezzel lett az elmúlt 4 év kerek

Diplomaosztó.
Pénteken ez is eljött.
Nem hittem volna, hogy annyira fogom élvezni, de igen! :)))))
Hihetetlen jó érzés volt. Talán most voltam először igazán felszabadult. Végig vigyorogtam és nevettem, ettől aztán minden kép nagyon rosszra sikerült. A fejrevalót szerettem volna megigazítani, de a női mosdóban nem volt tükör és hiába mondták, hogy hol találok egyet, nem volt kedvem megkeresni.
Ráadásul a talár 100% műszálas anyagból készült, ami a 30 fokos hőségben nem túl előnyös, de kit érdekelt? :) Boldog voltam, nagyon boldog. Az élet szép és vannak megismételhetetlen pillanatok.

3 megjegyzés:

bloodflower írta...

Jövőre már nekem is :-D

nyanyus írta...

Csini voltál és még egyszer gartulálok hozzá :)

Nia írta...

Bloodflower: az már annyira közel van, el se hinnéd mennyire. Aztán te is dobálhatod a sapkát és garantáltan nagyon csodás érzés lesz! :)

Nyanyus: Köszönöm! :) Ó, nagyon csinos voltam, a sapkám különösan jól ált, olyan mikiegér hatású volt. :D Egyébént azért nevetek, mert minden képen borzalmasan nézek ki, de nem baj, ezeket rajtam kívül úgysem fogja senki más látni.