2010. július 11., vasárnap

Tiszta ablak, tiszta függöny...

Tegnap nem tudom mi volt velem, de szinte az egész napot végigaludtam. Tényleg csak enni és tv-t nézni keltem fel. Imádom, hogy senki sem szól bele, hogy mit csináljak vagy mit ne csináljak. :)
Ez azért nem jelenti azt, hogy nincsenek szabályok, feladatok, amiket be kell tartani vagy el kell végezni, viszont mindegyiket én állítom fel magamnak. :) Hogy ez jó-e vagy így még rosszabb? Nem tudom. Ha az emberben elég felelősségtudat van, akkor kellőképpen meg tudja keseríteni a saját maga életét anélkül, hogy ahhoz bárkinek is köze lenne. Ez aztán biztos!
Az ablak- és függönymosás már napok óta nyomaszt, így végre nekiláttam. Az 1/3 része a munkának már kész is. Kár, hogy ehhez kapcsolódóan más dolgokba is belekezdtem... így soha nem fogok végezni. :D Butaságnak tűnhet, de amikor a környezetem rendben van körülöttem, akkor sokkal nagyobb energiám van a saját magammal kapcsolatosok feladatokhoz, mint pl. a diétához... hmm... remélem holnap be is igazolódik.

Nincsenek megjegyzések: