2010. július 6., kedd

Megint elkezdtem :D

Több napos ráhangolódás után tegnap végre elkezdtem. :) Hogy mit kezdtem el? Hogyhogy mit? Hááát persze, hogy a diétát. :S Nem siettem el, az már biztos, de jobb később, mint soha.

Már csak az egész nyarat és az őszt kell végigcsinálnom...
... tehát tegnap végre újra kimentem a szigetre és képes voltam belevágni a számomra egyetlen működő diétába. Pálcikásodni fogok azért is! Jó, tudom, hogy ez erős túlzás, mert először maximum egy jól megtermett tölgyfa vastagságát fogom (csak) elérni, de ne legyünk kishitűek! Addig is szükségem van még nagyobb motiváció elérésére. Így eldöntöttem, hogy fél év után újra készítek pár képet magamról. Egye fene. Ugyanis engem nem lehet negatív kritikával ösztönözni, csakis pozitívval. A tükrök pedig kegyetlen őszinteséggel adják minden nap a negatív "visszajelzést". Még kikerülni sem lehet őket.
Összeszedtem hát magam és ez lett a végeredmény... lesz ez még jobb is... van még remény.

Nincsenek megjegyzések: