2010. július 14., szerda

Vámpírok pedig vannak :)

Ha a véremről van szó, rosszul tűröm az erőszakos támadásokat, mostanság pedig kijut belőle rendesen. Be kellett látnom, hogy este tilos szellőztetni. Teljesen mindegy, hogy ég-e a villany vagy sem, lefekvéskor kezdődik a terror, az idegenek támadása.
Tulajdonképpen mindig én kerültem ki győztesen a hajnali harcokból, egy esetet leszámítva. Leopold. Le-o-pold!!! Leopold legyőzhetetlen volt. Egészen ma hajnali 2 óráig.

Hiába kerestem, ő mindig tudta hova bújjon, aztán amikor lekapcsoltam a villanyt, kezdődött a zümmögés-zizegés előlről. Leopold határozottan egy túlélő típusú szúnyog. A türelmem viszont véges. Hajnali 2-kor felültem az ágyamban és azon merengtem, hogy ez így nem mehet tovább, mert Lopold nem éppen az ideális hálótárs.
Felfegyverkeztem egy nedves törölközővel és szisztematikusan átvizsgáltam a lakást...
... ma már egyedül fogok aludni. :)

4 megjegyzés:

bloodflower írta...

szúnyogháló?

nia írta...

Nagyon jó ötlet! Csak nem mutat jól és olyan hatása van, mintha bel lenne az ember zárva.
Inkább keményen tűrök, márha még egy Leopold merészkedne valahonnan elő... :D

bloodflower írta...

én vettem a saját ablakomra, ráadásul fekete, de nem is látszik.
És nagyon könnyen fel lehet rakni, mert tépőzáras.

nia írta...

Tépőzáras szűnyogháló? Ó! Ez ám a fejlődés. :))) Mindig tanulok valamit.