2010. július 28., szerda

Szeretem a fülbevalókat :)


A szépséget megtalálni magunk számára valami jónak az átélése. Én pedig szeretek mindent, ami jó, szép és engem boldoggá tesz. Az évek múlásával mind jobban megtapasztalom, hogy nincs új a nap alatt, amit én már régóta tudok, az másnak még meglepetésszerű újdonság lehet, de minek magyarázni? Néha jó csak csendben lenni és hagyni (magamnak) élvezni akár a legapróbb szépséget is.

Mivel fülbevalómániás (is) vagyok, mostanság éppen az ékszerek azok, amik vágyakozásra késztetnek és bizony még az ilyen egyszerű vágyakozás is boldoggá tud tenni. :) 

2 megjegyzés:

bloodflower írta...

mesés ez a pár szépség :-)
Megértelek teljesen.

Nia írta...

Ó, egy ilyet bármikor szívesen elfogadnék én is. Mondjuk egy fehér lenvászon ruhához (is) tökéletes lenne... :)